Ninja ya hiç bulaşma hocam o para ona verilmez biraz daha kendini sık 2006 2007 600 lük bişey yok tecrüben varsa tabi
Tecrube konusunda sıkıntı yok fakat 600 lük makina istemiyorum. Adrenalin seven bi insanım 600 lük sonum olur çok seri makinalar cunku