Şimdi birincisi sen beni anlayamamışsın.
Forumda ateist arkadaşlarda olduğu için genelde herkese sorarım bu soruyu. Sana kafir demiyorum !
İkinciside seninle benim aramdaki fark,
- Sen halk arasında duydugundan konuşursun,
- Ben Kur'an 'nın Ortasından.
Halk arasında şöyle denmiştirde şeytan esnetirmişte gibi şeylerle gelme bana.
Kur'an dinlerken "GEVŞEKLiK" göstermek kişinin inancına bağlıdır.
Ben 5 gün 10 gün boyunca gözümü kırpmadan kur'an dinleyebilirim.
-Ben sana yalancı demedim.
-Gözümle okuyup aklımla anlıyorum ama sen konuşurken bunları kullanmıyosun.
-"Camii 'ye ibadet 'e gidiyorum." diyosun ama boşa gidiyosun. Neden mi?
Gevşeklik, dinlemek istemediğin birşeyi dinlediğinde veya kafayı vermediğinde meydana gelir. Yani senin şikayetçi olduğun yanık türkü varya ? Ona kafayı vermiyosun işte.
"Kur'an 'a inanmıyorummu dedim." diyosun ama ayet 'i okumuyosun galiba.
"De ki: Vahy olundu bana hakıkat bir takım cinnin dinleyip de şöyle dedikleri: inan olsun biz acâib bir Kur'an dinledik." CİNN 1.
Sana neyle geleyim ileri zekalı arkadaşım benim ?
Senin gibilerle 5 yıldır uğraşıyorum cevap veriyorum ben bu forumda.
Sen kendi içinde çelişiyorsun bi kere.
Hem kafir değilsin yalancı değilsin diyorsun, hemde çıkmış sen ibadet yapmıyorsun diyorsun.
Daha neyin ne olduğundan haberin yok kalkmış bana cevap vereyim diye uğraşıyorsun.