Konu
Forumda motosiklet kullanıcısı varmı ?
07-05-2013, 22:46:53
#12
NetMaster
Üyeliği durduruldu
Music adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ninja 250r dusunuyorum ondan dolayi satiyorum.
Ninja ya hiç bulaşma hocam o para ona verilmez biraz daha kendini sık 2006 2007 600 lük bişey yok tecrüben varsa tabi