Sana en fazla yapabilecekleri şey mahkeme kararı ile alanadını yasaklatmak olur. Gerisini bir balon gibi düşün ne kadar üflersen o kadar şişer.
Yanlış bilgi. Eğer mahkemeye gidilirse sonu hapis cezasına kadar gider. Yasaları bilmeden yorumda bulunmayın. Yasada önce uyarın deniyor, kaldırılmazsa başvuru yapılır. Direk dava açılamaz.