NetMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Honda hayat onda aynı şekilde 600rr var bendede.


Niye satıyorsun büyütecekmisin ?



Kabul ettim.
Ninja 250r dusunuyorum ondan dolayi satiyorum.