Konu
Forumda motosiklet kullanıcısı varmı ?
07-05-2013, 21:21:35
#11
Music
NetMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Honda hayat onda aynı şekilde 600rr var bendede.
Niye satıyorsun büyütecekmisin ?
Kabul ettim.
Ninja 250r dusunuyorum ondan dolayi satiyorum.