BoranKARADENIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haha doğrudur hocam sizin script iyiymiş ya varsa arşivlemek için banada gönderirmisnz?
O tema blogger teması Yalnız kendim yaptım ve dağıtmıyorum malesef..