ben de ufak bir katkıda bulunayım. ben sitelerimde en fazla 2 reklam birimi kullanıyorum (2 tane 468x....)

biri post başında diğeri post sonunda. Sayfa to %2.5-3 arası oluyor. Bunlarda tek reklam çıktığı için de tbm 0.35$ ın altına inmiyor.

sitelerimde hiçbir zaman bağlantı birimi kullanmadığımı da ilave edeyim.