"Kuran'ın aslı Arapça'dır, bu yüzden de Arapça okunmalıdır." diyen cahil arkadaş, sana zaten genelde "Türkçe oku!" denmiyor, istediğin kadar Arapça oku, hatim et. Türkçesini de en azından bir defa baştan sonra okumuş olman gerekiyor, ki seni yarattığına inandığın varlığın sana ne söylediğini bilesin. Öyle insanlar var ki, 60 yaşına gelmiş kadın, gün boyu elinden Kuran, tesbih düşürmüyor. Ama bir defa bile Türkçesini okumamış, yaradanının ona neler söylediğinden bi'haber. Yobazlık burada başlıyor işte.