KRMVC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben siyasetten çok gerçekkleri söyledim. Kışın gelmesi için sonbahar gereklidir. Sonbaharda Osmanlının son zamanlarında yaşandı. Sultan Abdülhamid ve Vahidettin bu gidişe dur demeye çalışsada yetmedi. Bahsettiğin Abdüllaziz hakkında ise benim bilgim yok, dediğin doğru olabilir, zaten avrupada uzun süre kalmış oranın ahlakını ve yaşamını almış olabilir. İsmini hatırlayamayacağım ama son zamanlarda gelen bir padişahta mason locasına üyeydi.

Bunun dışında Padişahların yarısının alkolik olduğunu söylemek hadsizliktir. Yaz ve baharın yaşandığı dönemlerde Osmanlıyı incele. Yanılmıyorsam Yıldırım Bayezıt sadece cemaatle namaz kılmadığı için devlette şahitliği geçersiz kılınıyor. Diğer konularda nasıl hassas olunduğunu da siz düşünün.
sana verdigim linkteki yaziyi okumaya zahmet etseydin keske...

MZ601 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi