Promedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onurcum gene düzgün bir sekilde isimi teslim ettin.Eline saglik.Bir dahaki sefere kadar tsk...
İşimizi yaptık sayın abim, ilgin için ben teşekkür ederim.

İş alımı açıktır.