KRMVC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu biraz daha genişledi Ben de daha genişten bakayım

o kadar çok yanlış var ki, hangi birisini sıralayalım. Türkiye çok sert bir kıştan çıktı İnşaAllah bahara doğru gideceğiz. Çok fazla yanlış yaptık. Yaşayış bakımından Avrupalı ile arada bir fark kalmadı.

1934 yılında ilk bira fabrikası kuruldu ve propagandası 6 ok içeren resimle gösterildi:

zaten içki ve kadın (düşkünlük) artınca ortada din kalmaz.

Bu dinin şuan bu şekilde olması için çok şeyler planlandı ve tuttu da.

İşi siyasete döken kardeşim.
Şu yazıyı da bir oku elin değmişken.
Bazı halifelerin nasıl şarap düşkünü olduklarını.
Bira fabrikası yokken Kıbrıs şaraplarının müptelası olanları öğren...
Osmanlı padişahlarının yarısının nasıl alkolik olduklarını bir oku...
http://www.haberturk.com/yazarlar/mu...n-ickisi-yikti

Hatta o da kesmezse divan edebiyatında oğlancıların yazdığı tonla şiirler var, oğlancılık gibi fuhuş da Osmanlı'nın her devrinde vardı.

Ben alkol kullanmam, fuhuşa da yaklaşmam.
Ama sana muhalif siyasi görüşleri karalamak için kullandığın önerme çok komik...