Teşekkür ederim hocam bende bu şekilde düşünüyorum. @Segoe üstad haklısın.
Fakat benim şöyle bir teorim var. Bildiğiniz üzere, ülkemizde Müslümanım diyen bizler %80'i temsil etmekteyiz, fakat ciddi manada Müslüman gibi yaşayan insanımız belki %20 belki %25dir. Bunun sebebi de, ülkemizde hala tesfir okumak anlatılanı anlamak bir türlü oturmadı. 5 vakit namazını kılan, her şekilde ibadetini yapan insanlar bile güncel hayatında Müslümanlığı yansıtamıyor maalesef. "Komşun eğer senden memnun değilse Cennete giremezsin." " Dilin ile kalbin aynı şeyi söylemiyorsa Cennet'e giremezsin." gibi düşünce biçimini baz alan bir inancın, inananları olarak bunu yansıtamıyoruz hayata. Bundandır ki hayatımızda hep sorunlar var.
konu biraz daha genişledi

Ben de daha genişten bakayım
o kadar çok yanlış var ki, hangi birisini sıralayalım. Türkiye çok sert bir kıştan çıktı İnşaAllah bahara doğru gideceğiz. Çok fazla yanlış yaptık. Yaşayış bakımından Avrupalı ile arada bir fark kalmadı.
1934 yılında ilk bira fabrikası kuruldu ve propagandası 6 ok içeren resimle gösterildi:

zaten içki ve kadın (düşkünlük) artınca ortada din kalmaz.
Bu dinin şuan bu şekilde olması için çok şeyler planlandı ve tuttu da.