KRMVC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten asıl temelde olan şey anlayıp uygulamaktır. Bir kişi Kuran'ı anlamayıp okursa zaten birçok konuda bilinçsizdir. Haberi olmadan o kadar çok günah işlerki okuma sevabı, günahının yanında gözükmez bile. Bu konudaki en doğru bilgi için alimlere sormak gerekli. Peygamberimiz zamanında benim bildiğim kadarıyla bu konu hakkında hadis yok çünkü zaten Arapça konuşan Arap toplumundalar. Sevap konusunda şu biliniyor: tek harf için 10 sevap. bu miktar katlana da bilir. Kuran okunurken melekler orada bulunur.
Teşekkür ederim hocam bende bu şekilde düşünüyorum. @Segoe üstad haklısın.

Fakat benim şöyle bir teorim var. Bildiğiniz üzere, ülkemizde Müslümanım diyen bizler %80'i temsil etmekteyiz, fakat ciddi manada Müslüman gibi yaşayan insanımız belki %20 belki %25dir. Bunun sebebi de, ülkemizde hala tesfir okumak anlatılanı anlamak bir türlü oturmadı. 5 vakit namazını kılan, her şekilde ibadetini yapan insanlar bile güncel hayatında Müslümanlığı yansıtamıyor maalesef. "Komşun eğer senden memnun değilse Cennete giremezsin." " Dilin ile kalbin aynı şeyi söylemiyorsa Cennet'e giremezsin." gibi düşünce biçimini baz alan bir inancın, inananları olarak bunu yansıtamıyoruz hayata. Bundandır ki hayatımızda hep sorunlar var.