Bende şunu sorayım arapça okumak farzdır ewt fakat arapçayı anlamadan sadece okursak bunun bize faydası olmayacak. Türk'çesini okuyup anlamak daha iyi değilmi dicem topa tutacaksınız beni anlamak istiyorsan arapça öğren diye.