şimdi şöyle sen ul diye css de tanımlama yaparsan bütün ul'lar için geçerli olacaktır. o yüzden reset.css dosyan olsun yahoonunkini kullan derim. en önce html dosyanda css çağırırken en üstte onu çağır. ondan sonra menünün ul'u için kullanacaksan her zaman:

ul.menu diye kullan devamı için şöyledir:

ul.menu li
ul.menu li a gibi.. eğer alt menu kullanıyorsan menü içinde

ul.menu li ul diye kolay gelsin