Aynı konuyu birden fazla açmak ban sebebidir uyarı amaçlı sizi uzaklaştırmıyorum.

https://www.r10.net/is-verenler/10406...k-ucretli.html bu konudan devam edin. Ayrıca konuyu işverenler bölümüne taşıdım böyle durumlarda hızlı işlem için işverenlere taşırsanız mutlaka daha hızlı dönüş alırsınız.