Merhaba arkadaşlar;
Geçen hafta cumartesi facebook'umda gezerken benim adıma başka bir hesap açılmış ve kız arkadaşım ve abisini eklemiş. Çalıştığım için pek fazla bakamıyorum. Doğum tarihi, isim, soy isim ve oturduğum yer dahil herşeyi aynı. Bunun için Çağlayan Adalet Sarayı'na gittim Cuma günü oradaki avukat arkadaşlara anlattım durumumu ama malesef olumsuz bir cevap aldım. Dedikleri şu; "Bu kişi sizi tehdit ettimi? Arkadaşlarınızı taciz ve ya para istedimi? Hayır. o zaman birşey yapamayız." Bunun başka bir yolu varmıdır sonuçta benim adımı kullanarak tanıdığım kişileri ekliyor benim doğum tarihimi ve kişisel bilgilerimi kullanıyor. Sonuçta kişilik hakları ihlaline giriyor. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim.