Tesekkürler.Şundan sordum yaklasık bir aydır high pr üzerine gidiyorum kendimce bulduklarım oluyor pr10 a kadar ekliyorum bende

Kimisi makale yazmamıza bile izin veriyor bende yazıytorum sallıyorum makaleyi kimisinide sadece blog backlink yapıyoruk

Ama olsun iyi yerlerede geliniyor gibi.Hersey suanlık öyle alexa 404 k oldu birde pr güzel gelirsem @Ares benden sana link hadi gene iyisin
Eyvallah kardeşim, bir şeyler öğrenip başarman benim için kafi bu zaten beni mutlu etmeye yeter

Dofollow blog backlink olarak yani yorum, pek fazla abartma inorganik olduğunu Google anlar ve ceza filtrelerinden birine alır. Makale daha sağlam adımlarla ilerlemeni sağlar, o şekilde devam et.