Arkadaşlar 20 gün kadar reklam verdim. 150-200 olan hitim 1000 lere kadar çıktı. Reklam bittikten sonra hit birden 20-30 lara düştü. üstelik birçok kelimeden hit gelirken şimdi bütün hit sadece site adından geliyor. Bu durum google tarafından yapılıyor diye düşünmeye başladım. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? sizler ne düşünüyorsunuz.