şu obsesif komplesif bendede var bu geçici birşeymi nasıl kurtulcaz bundan iyi kötü herşey kafama takılıyor
hocam geçici mi bilmiyorum ama inşAllah geçer. Çok sıkıntı yaratıyor. Ketum biri oldum çıktım.
http://www.tmunedir.com
Dediğiniz rahatsızlıktan bende de hafif derecede var.Anafranil ve faverin adlı ilaçlar bayağı baskıladı rahatsızlığımı.Psikolog ve psikoterapi beraber alınırsa faydasını çok görürsünüz.Psikoloğa en az 8 hafta devam etmek gerekirmiş.Yukarıda verdiğim linkte diğer bir tedavi yöntemi.Bende o tedavi yöntemini denemedim ama kısa süre sonra denemeyi düşünüyorum.
Teşekkürler hocam yazdıklarınızı değerlendireceğim. Benim psikiyatri herkeste olan ilacı resmen dayadı. Lustral ve remedon uyku ilacı.