Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu obsesif komplesif bendede var bu geçici birşeymi nasıl kurtulcaz bundan iyi kötü herşey kafama takılıyor
hocam geçici mi bilmiyorum ama inşAllah geçer. Çok sıkıntı yaratıyor. Ketum biri oldum çıktım.
English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.tmunedir.com

Dediğiniz rahatsızlıktan bende de hafif derecede var.Anafranil ve faverin adlı ilaçlar bayağı baskıladı rahatsızlığımı.Psikolog ve psikoterapi beraber alınırsa faydasını çok görürsünüz.Psikoloğa en az 8 hafta devam etmek gerekirmiş.Yukarıda verdiğim linkte diğer bir tedavi yöntemi.Bende o tedavi yöntemini denemedim ama kısa süre sonra denemeyi düşünüyorum.
Teşekkürler hocam yazdıklarınızı değerlendireceğim. Benim psikiyatri herkeste olan ilacı resmen dayadı. Lustral ve remedon uyku ilacı.