Kesinlikle hayır.
Psikolog ile psikiyatriye gittim, obsesif komplesif bozukluğu dediler ama haala takıyorum o.O
http://www.tmunedir.com
Dediğiniz rahatsızlıktan bende de hafif derecede var.Anafranil ve faverin adlı ilaçlar bayağı baskıladı rahatsızlığımı.Psikolog ve psikoterapi beraber alınırsa faydasını çok görürsünüz.Psikoloğa en az 8 hafta devam etmek gerekirmiş.Yukarıda verdiğim linkte diğer bir tedavi yöntemi.Bende o tedavi yöntemini denemedim ama kısa süre sonra denemeyi düşünüyorum.