Artık forumda her adsense sayfasını açtığımda bu kişileri görmek zorunda mıyız? Neyin kafalarını yaşıyorlar anlamıyorum. Herhalde burada yaptığınız dolandırıcılığı belirterek kendinizi tatmin ediyorsunuz.