ronaldoyu severim, hele filistin olaylarındaki çıkışları takdire şayan ama kafamı kurcalayan bir nokta var. bu eleman golü atmamış ronaldoya vermiş ronaldo yırtmış vs vs. de madem kendiside ronaldo kadar iyi bir oyuncuymuş hadi lizbona gelememiş arkadaşının gitmesini sağlamış lakin ülkesinde 2. ligde dahi neden oynamamış futbolla olan ilişkisi sadece o maçla mı sınırlıymış