Merhabalar. Sitemi kapatmadan önce bir süre yazdığım bir sürü makaleyi yedek almıştım fakat kaybettim. Neyse aradan 2 sene geçti. Yazdığım onca yazıyı
http://web.archive.org adresinde geri buldum. Şimdi diyorum ki bu özgün makalelerimi geri eklesem sorun çıkar mı ? Hepsini elle yazdım çöpe gitsin istemem