Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki hocma o gösterdiğim sitedeki gibi iletişim formu naısl yapabilirim aynısı
şu konuyu inceleyebilirsiniz hocam

https://www.r10.net/php/368160-php-iletisim-formu.html