Merhaba.Önerilerinizi, yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim.Daha önce 3 yıllık bir forum kurdum yönettin fan sitesiydi ve hobi olarak yönetiyodum.arkadaşım bu kadar emeğe karşı para kazanmamı da söyledi ve 1 yıldır sitelerle ugraşmamıştım dediklerinde haklıydı onun da teşvikiyle ben bir karma blog kurdum.marka olucak akılda kalıcı bir isim aldım.amacım belli bir derecede marka olmak ve bu zamana kadar kazanmadığım parayı az buçuk emeğimin karşılıgıyla kazanmak istiyorum.Blog 1 haftalık.herşeyi tamam sayılır sadece kategorilerin yarısı ekli degiil kültür sanat yoğunlukta olucak ama karma bi blog olucak.
geri kalan kategori olarka kadın felsefe teknoloji tv ve kampanyalar bölümü eklemeyi düşünüyorum.1 haftalık olmasına rağmen herşey güzel başladı ve güzel gider umarım .yorum ve önerilerinizi bekliyorum.
http://www.ladyti.com/