Lütfen bana benim kaç para vereğimi sormayın. .
Soranlarada cevap vermiyorum. 3. kere oldu yazıyorum aynı konuda.
Emek sizin emeğiniz ben değer biçmem. Ayrıca günlük 10 tl filan gibi fiyat isteyecekseniz hiç yormayalım bir birimizi.