Labtoplarına lafımız yok ama;

verdiğim sipairşin son teslim tarihi 30 ocak;

Ortada hala ses seda yok, bir müşteri hizmetleri diye bir elemanları var. Adamın yaptığı hiç birşey yok. 3000 tl ödedik elde avuçda hiç birşey yok. Arayan soranda yok.