merhaba sevgili r10 üyeleri

forumda yer alan wiplast temasını bir sitem için kurdurmaya karar verdim fakat hostumdan dolayı ioncube sistemini kurmuyorlar kendiniz bilgilendirmelere göre kurun diyorlar

benim bu konuda bilgim yok bende bu konuda ücretli yada ücretsiz olarak bunu hosta kuracak bir forum üyesi var mı diye ilan açmak istedim

bu konuda tecrübesi olan ücretli yada ücretsiz olarak hostuma ioncube yükleyebilir mi?

yardımcı olmak isteyen arkadaşlar ücretli yada ücretsiz olarak bana pm ile ( eğer ücret talepleri var ise talep ettikleri ücret ile ) ulaşırlar ise sevinirim