Hükümet 'in en üst yetkilileri hatta bizzat Başbakanımız çıktı, açıklama yaptı.Uygun değildir diye.
Uygun değil işte Taksim.Daha neyine diretiyorsun ? Miting için ayrılan alanda yapsan ne olur?
Bugün onca oluşan masrafın tek sorumlusu bence de disk 'dir.Ayrıca disk başkanı istifa etmelidir.Böylesine körü körüne halkı yanlış yollara yönlendiriyorlar.O polise taş atan eylemcilerde kesinlikle işçi olduklarını düşünmüyorum.Olayı proveke etmeye çalışan bir takım çapulcular.Polisin karşısında olalım da ne olursa olsun diye düşünen kesim.
Tek üzüldüğüm nokta ise gerçek halkın bayramını kutlayamamış olmasıdır.