böyle bayram olmaz olsun. Saçma sapan bir inatlaşma uğruna cehenneme çevirdiler koca şehri. Yollarda ne kaldırım kaldı nede çevredeki işyerlerinde cam. Eğer tek bir kişi dahi ölürse sorumlusu ne polistir nede başkası , tek sorumlusu disktir. Diğer sendikalar onlarda gösterilen yerlerde bayrama yakışır bir şekilde kutlamalarını yaparken bu salaklarda çevredeki dükkanların , iş yerlerinin camlarını kıra dursunlar. Kamera çekiyo nasıl olsa , inş o kişiler tespit edilip bu yaptıkları burunlarından fitil fitil getirilir. 1 mayıstan 1 mayısa adı geçen ve 1 mayıs haricinde hiç bir işe yaramayan disk , yarar sağlamayı bırakın bir kenara verdiği zararın haddi hesabı yok. Tutturmuşlar taksim diye yırtınıp duruyolar,valilik zaten geçmişse yaşanan olayları anmaları için taksime çicek bırakmalarına izin vermiş ama adamlar sırf olayları tırmandırmak için aksini yapıyolar. Nasıl olsa disk başkanının şuan yaptığı tek şey oturup olayları izleyip , olanlardan zevk almak , devlet kimin umrunda ?

tonlarca biber gazı , zarar gören kaldırımlar , camlar , duraklar , polis araçları , binalar , çevredeki araçlar kimin cebinden çıkıcak bu masraflar ?