modanın kötüsü olmaz diyorum bu bakımdan fazla iyi değil.
Yazımı düzeltilmiş şu sorgu için sonuçları görüyorsunuz: yeni moda
Kötü moda olmaz doğru ama in/out olayı var şu moda bunun ise modası geçti olayı yani bir bakıma kötü moda değilde modası geçmiş moda var diyebiliriz.