Bu konuda adsense den uyarı almış bir arkadaş durumu eski r10'da uyarı metniyle birlikte paylaşmıştı. Ancak uyarı uygulamaya başladıktan iki yıl sonra gelmiş. O paylaşımı okuduktan sonra ben de sağ tarafta sabit reklam uygulamasına son verdim