Telefonu aldığınız konuya baktım ekran değişimi maliyeti yüksek. Yani alırsak ve erkranını değiştirirsem telefon sıfır fiyatından fazlaya geliyor.
ekranında problem yok hocam, sadece cam çatlak ve cam ayrıca değişebiliyor, ekran ve ön cam aynı şeyler değil.. az sonra çalışır haldeki fotoğraflarını yükleyince daha net anlarsınız..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:56:17 -->-> Daha önceki mesaj 22:17:37 --
Telefonu aldığınız konuya baktım ekran değişimi maliyeti yüksek. Yani alırsak ve erkranını değiştirirsem telefon sıfır fiyatından fazlaya geliyor.
ilk mesaja fotoğraflar eklendi..