konuda tartışma çıkartacak arkadaşlar lütfen konuya yazmasın , moderatöre rapor edicem gereksiz mesajları şimdi silicek lütfen aynı şey bir daha olmassa sevinirim , hatalıysa biri sadece düzeltme yapması yeterli daha fazlası için birbirimize hiç kırmaya gerek yok