arkadaşlar merhaba,

konuyu daha öncede açmıştım ancak alacak arkadaşla iletişim problemi yaşadığımız için konuyu tekrar açıyorum..

yine r10 aracılığıyla aldığım Galaxy S3 telefonumu satıyorum, satma nedenim tamamen nakit sıkışıklığıdır. Cihazın fiyatını 600 olarak belirledim ben de r10'dan 700 e almıştım. cihazın aşağıdaki fotoğraflarda göreceğiniz üzere ön camının sol üst köşesinde çatlağı vardır, internette yaptığım ufak bir araştırmaya 100-150 lira arasında değiştirilebileceğini gördüm, youtube'de nasıl değiştirileceğini anlatan detaylı videolar vardır, teknik bilgisi olan arkadaşlar bunu rahatlıkla yapabilirler, cihazın başka hiç bir kusuru yoktur, imei kaydı yapılmamıştır, onun yerine imei attırdım cihaza pasaport kaydıyla uğraşmamak için, zira samsung telefonlara imei atıp kullanabiliyorsunuz, kapanma problemi falan yoktur. bilen bilir. isteyen cihazı alınca imei kaydını kendisi yaptırıp öylede kullanabilir, cihazın çalışmayan hiç bir aksamı bulunmamaktadır, rootlu ve güzel bir rom yüklüdür üstünde, çakıl mavisidir. camın çatlak olması hiç bir problem yaratmamakta, tamamen göz zevkiyle alakalıdır, servisler 500-550 gibi uçuk rakamlar istemektedirler. ayıptır yazıktır. cihazımdan son derece memnunum, dediğim satma sebebim tamamen nakit ihtiyacı. kutusu vardır, usb kablosu, prizi, orijinal kulaklığı vs. takdir sizin, cihazıma her türlü kefilim. gerekli teknik desteği sonuna kadar veririm merak etmeyin. abuk subuk şeylerle konuyu baltalamayın. özel mesaj atıp soru sorabilirsiniz. herkese hayırlı forumlar. dediğim gibi kullanıma ekran hassasiyetine kesinlikle etkisi yoktur.
2. bir tabirle dokunmatik cihazlarda iki katman cam bulunuyor. 1. katman koruyucu cam 2. katman dokunmatik cam Yani hafif çatlak koruyucu camdadır.

Buna takılanlar. Değiştirtebilirler 30 dk lık bir işlemi var.

Selâm ve Dua ile..