Merhaba ;

yenı facebook tasarımına gecıs yapan arkadaslara bır sey sormak ıstıyorum..

profılınızden kendı albumlerınıze gırdıgınız zaman her hangıbır album kapagına tıklayın.. album ıcındekı resımler acılıyor mu ?? bu sorun sadece bende mı acaba veya nedendır ??