Hocam anlatamadım sanırım yeni başvurun bu itiraz sürecini durdurmaz domaine bi itiraz geldiyse yeniden evrak alıp onlara yollaman hiçbişeyi değiştirmez genede denemek istiyosan buyur dene
Anladım sizin demek istediğinizi ancak henüz bir itiraz gelmedi. Adam daha yeni başvuru yaptı. Onun başvurusunun onaylanması zaten 6 ay sürer 'ki onaylanacağıda kesin değil.
Eğer başvurusu 6 ay sonra onaylanırsa ve itiraz eder bende en azından itiraz geldiğinde derim'ki benimde onay bekleyen yada onaylanmış xxxxx.com.tr diye bir markam var.
Yani itiraz geldiğinde elimde onay bekleyen yada onaylanmış
www.xxxxx.com.tr diye bir marka olursa iyi olur diye düşünüyorum yanılıyormuyum ?
Birde güzel kardeşim şu soruma cevap verirsen sevinirim ;
www.xxxxx.com.tr diye başvuru yapsam onaylanma olasılığı dahamı yüksek olur ve onaylanırsa bu marka ile o domaini sorunsuz kullanabilirmiyim ?