greystone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
B2C yerine B2B sitemize üye olursanız hem bayii fiyatından alırsınız hemde 12 taksit %3 komisyondan faydalanabilirsiniz
SKYPE varmıdır varsa PM atarsanız kontakta olalım.