Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hafta baya bir ürün alıcam sizden sunucu aldım gelmesini bekliyorum
B2C yerine B2B sitemize üye olursanız hem bayii fiyatından alırsınız hemde 12 taksit %3 komisyondan faydalanabilirsiniz