fugiboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana iletisim için tlf numaranızı pm atarmısınız vize sınavlarınızdan sonra bekleniyorsunuz.
xyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende pm atmıştım
Vizelerim bitmiştir.İş alımı yeniden açılmıştır.

Not : Yorgunluk nedeniyle 500 üstü post alımı yapmıyorum..