NutShot1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
köşede bir yer var hemen girişte orası süper. ondan sonrada cam şişede bir ayran iç mis gibi oh
Sila cafe vardi orda ictik baska varmi hocam guzel gorulcek yer kozahani begendm bu arada guzelmis