manaman007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kozahandayim su an turk kahvesi istedim bakalm nasilmis
köşede bir yer var hemen girişte orası süper. ondan sonrada cam şişede bir ayran iç mis gibi oh