Setbaşı köprüsünün yanında pastanae var, onun altında la bella bar/cafe var. Saat 3-4 gibi oraya gidip balkona oturun. Köprüden geçen insanları izlerken soğuk birayı içip dereden gelen serin havayı hissetmek süper

Akşam olunca kalacaksanız F.S.M. bulvarı tarafında dolaşın derim.