o tarih gelip çattığında, arkadaş "pehh, millattan önce bilmem kaç yılında banlanmıştım" diyecek
Hocam bu durum şu demek mi ?
Multi uyelikten sonsuza denk banlandı demek mi bunu mu anlamamız gerek ?
Forum üzerinden iletişim kurmak ve ticareti buradan sağlamak en güvenlisi iken bu sebebten süresiz banlanması anlamsız geliyor bana. Oldukça çok bot kullanan var