Bahadirtuncer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

vps den 587 portunu aktif etmeniz gereklidir.
smtp 587 portunu aktif ettim problem halen devam etmekte.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:15:38 -->-> Daha önceki mesaj 14:41:44 --

Mevcut kendi hostumda smtp gönderim yapabiliyorum. Fakat yeni kiraladığım linux vps ile smtp gönderimi yapmak istediğimde bu hata ile karşılaşıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.