arkadaşlar yeni bir konu açmak istemedim onun için kendi açtığım eski konudan tekrar yaziyorum..Şu an itibari ile adsensede sayımlar durdu mu?
Ben de diyorum ne oluyo. Aylar öncesinin konusundan eddvam edilmiş oysa
Durdu dostum. Bi bakıyım dedim r10'da kesin açılmıştır dedim konusu. Doğru