Cevapladım,teşekkürler..
Samanlıkta toplu iğne başı arıyorum diyorsun yani

Ne için arıyorsun, bir kriterin yok mu?
e tabi abicim senin yorumunda bulunsun diye bu kadar kısa yazdım
Şaka bi yana,bir blog kurup içerisinde ingilizce içerik girmek istiyorum. Genel olabilir,belirli bir kategori düşünmedim
e-planet.org var istersen p.m. at
teşekkürler..