70 tl veririm kargo bana ait önce ürünü alır sonra ödeme gönderirim.
Ürün satıldı hocam. Aynı zamanda çok şakacısınız
biz pahalıya almışız herhalde

)) ürün geldi elimde uyumlu ekran varmış teşekkürler
insan bir format atar tüm bilgilerinle göndermisin