anakart çok sorun degil 10 g den alınabiliyor raid kartı takıldımı on numara olur
ayrıca boş kasanın ne garantisi ? olcak al üstü kalımı al git dökümhanede dök çok zor degil
4U barındırma ücretiyle 4 tane atx kasa barındırırsın sami. Ve elinde 4u bir tane sunucu olmuş olacak, birde içini doldurmak için uğraşacaksın her halukarda tek sunucuya mahum kalacaksın.
Tabiki rack sunucunun garanti avantajı var ancak ortalama üstü bir raid kart ve i/o kapasitesi yüksek disk olduktan sonra kasanın atx - rack olması mühim değil. Atx kasa ile sunucu olmaz düşüncesine katılmıyorum, içerdeki donanımlar iyi olduğu sürece makinanın limitlerini bildikten sonra problem olmaz.